Contract furnizare servicii Digitali
Definiții
Digitali.ro: site-ul de internet și servicile accesibile pe acest site web sau pe subdomeniile acestuia.
Serviciu: serviciile puse la dispoziție de S.C. Hipatia S.R.L. prin site-ului www.digitali.ro, în special cele de acces la aplicații de gestionare și administrare a magazinelor online gratuită sau sub forma unui abonament membru premium lunar.
Client: persoana fizică sau juridica care face o comanda pe site-ul www.digitali.ro sau se înregistrează ca utilizator.
Comanda: comanda de achiziționare a unuia abonament în site-ul www.digitali.ro, realizată de un client care își dorește să beneficieze de servicile Digitali sau de achiziționare de produse / servicii de pe platforma Digitali.ro
Vizitator: persoana fizică sau juridică care vizitează website-ul www.digitali.ro, fară a fi achiziționat servicii si fară a fi făcut o Comandă.
Contract: prezentul acord al partilor, care se poate încheia valabil exclusiv in limba Romana.
1. Parțile Contractante
1.1. S.C. Hipatia S.R.L., cu sediul social in Cluj Npoca, str. Avram Iancu nr. 44, județ Cluj, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J12/3073/2006 , CUI RO 19025898, având contul nr. RO68RNCB0298060811260001 deschis la B.C.R, agenția Mănăștur, reprezentată de Adrian Coroian, operatorul platformei www.digitali.ro în calitate de Prestator.
și
Clientul, cu datele de identificare din platforma www.digitali.ro au agreat următoarele:
Prezentul contract reprezintă serviciul web propus de S.C. Hipatia S.R.L. și este necesară semnarea acestuia înainte de comandarea abonamentului membru furnizor premium de pe site-ul www.digitali.ro. Orice comandă confirmată de client, prin bifarea casuței – Sunt de acord cu Termenii și Condițiile, reprezintă o acceptare din partea clientului a ofertei S.C. Hipatia S.R.L. în condițiile stipulate de art. 9 din Legea comerțului electronic 365/2002. Bifarea casuței reprezintă o semnatură electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnătură olografă. Pentru dovedirea termenilor și condițiilor Digitali existente și în vigoare la data semnării prezentului contract, precum și la data confirmării comenzii de către client, site-ul www.digitali.ro permite salvarea și/sau printarea acestora și care va cuprinde în mod obligatoriu data.
2. Obiectul si acceptarea prezentului Contract de prestări servicii
2.1. Prezentul Contract de prestări servicii este aplicabil tuturor comenzilor sau conturile realizate prin intermediul www.digitali.ro. Clientul se obligă să ia la cunoștința de aceste condiții înainte de a realiza o comanda sau a-și deschide un cont. Toate comenzile și deschiderea contului implica acceptarea de către Client a tuturor acestor condiții de prestări servicii. Acceptarea prezentului contract de către client se face prin bifarea căsuței „Sunt de acord cu Termenii și condițiile ”.
2.2. Hipatia S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica prezentele condiții de prestări servicii în orice moment. Versiunea aplicabila unei comenzi realizate este aceea in vigoare pe www.digitali.ro la momentul la care s-a plasat comanda de către client.
2.3. In calitate de operator al site-ului www.digitali.ro, Hipatia S.R.L. prestează pentru Client servicii de acces la platforma de ecommerce Digitali și asistența pentru această platforma, și oferă aceste servicii sub forma gratuită sau a unui abonament membru premium lunar.
2.4. Serviciile pot fi accesate prin intermediul unui web browser.
2.5. Pentru servicile oferite de platforma Digitali vezi aici: https://www.digitali.ro/membru-furnizor
2.6. Prezentul contract de prestări servicii este însoțit și trebuie înterpretat împreună cu Politica de Confidențialitate a portalului www.digitali.ro
3. Durata contractului
3.1. Prezentul contract se incheie pe o perioadă nedeterminată sau pe o perioadă ce coincide cu durata de valabilitate a abonamentului membru premium începând de la data plasării comenzii sau data creării contului, iar obligațiile parților intră în vigoare de la această dată.
3.2. Imediat ce se efectuează plata abonamentului membrului premium lunar, Clientul va avea acces la serviciile incluse în abonament din momentul confirmării plății de către Prestator. Anularea comenzii se poate efectua până în momentul efectuării plății. Orice erori survenite la comanda făcuta de Client pot fi corectate până în momentul confirmării plății de către Prestator printr-un email trimis la office@digitali.ro.
3.3. În cazul in care Clientul nu notifică renunțarea la abonamentul ales cu minim 30 de zile calendaristice inainte de expirarea termenului de valabilitate a abonamentului, în fiecare luna abonamentul se va prelungi automat fara nicio formalitate.
3.4. SC Hipatia S.R.L. oferă oricărui Client posibilitatea de a testa gratuit abonamentul membru premium Digitali pe o perioada de 15 de zile calendaristice. După expirarea acestei perioade, Clientul poate sa opteze pentru un abonament lunar de membru premium. În cazul în care nu mai dorește continuarea serviciilor, accesul va fi întrerupt definitiv, iar datele sale vor fi șterse în mod automat în termen de 30 de zile de la expirarea perioadei de probă.
Clientul are posibilitatea de a cere ștergerea imediata a datelor incărcate, iar acest lucru se va realiza in maxim 3 zile lucrătoare.
3.5 Clientul trebuie să aibă vărsta minimă de 18 ani pentru a utiliza platforma Digitali.
4. Valoarea contractului si efectuarea platii
4.1. Pentru serviciile prestate de membru premium, Clientul va plăti la Hipatia S.R.L. o suma lunara de 99 lei, prevăzută în momentul finalizării comenzii online.
Facturarea abonamentului membru premium lunar se face pentru luna in curs.
Factura se va comunica clientului la adresa de email indicată de acesta.
Dacă în termen de 7 zile calendaristice de la data scadenței, clientul nu achită contravaloarea facturii, serviciul se suspenda automat.
Dacă în termen de 30 de zile calendaristice de la data scadenței, clientul nu achită factura, contractul încetează de drept, fără nicio somație și fără nicio alta formalitate sau sesizare a unei instituții/autorități de orice fel. Din momentul încetării contractului, serviciul încetează de drept prin ștergerea de pe platorma a tuturor informațiilor clientului.
4.2. Hipatia S.R.L. va trimite notificări de plată regulate, prin email sau în aplicație, în conformitate cu abonamentul de membru premium, iar pe baza acestora Clientul va efectua plata online sau prin transfer bancar.
4.3 Prețul standard al abonamentului include costurile de funcționare a platformei pentru atingerea unui prag de maxim 100 de comenzi pe lună, prag calculat ca și o medie a comenzilor înregistrare în cele mai recente trei luni de abonament. Extinderea acestui prag se poate realiza prin negocierea prețului lunar al abonamentului de membru premium.
5. Disponibilitatea serviciilor afișate
5.1. Oferta Hipatia S.R.L. cu privire la servicii si prețul acestora este valabilă în perioada în care este afișată pe www.digitali.ro. Hipatia S.R.L. iși va indeplini obligațiile contractuale imediat ce clientul va efectua plata aferentă serviciului selectat.
5.2. Orice modificări ale tarifelor sau cu privire la disponibilitatea serviciilor vor fi comunicate prin email la adresa de contact a clientului din contul de utilizator sau prin intermediul aplicației cu cel puțin 30 de zile înaintea oricărei modificari. Serviciile de mentenanță ale aplicației sunt anunțate prin intermediul aplicației sau prin email.
5.3. Clientul este responsabil cu actualizarea datelor din contul de utilizator imediat ce intervin schimbări. Hipatia S.R.L. nu își asumă responsabilitatea în cazul în care intervin prejudicii sau pagube de orice natura din cauza imposibilitatii de a accesa adresa de e-mail, declarată în contul de utilizator.
5.4. Accesul la programul Digitali este disponibil până la renunțarea la serviciu și/sau ștergerea contului de Client, indiferent de progresul tehnologic sau modificări, cu excepția cazului în care Clientul nu iși mai achită abonamentul. Acest acces cuprinde și actualizări legislative pentru serviciile disponibile, cât și asistența prin email pe întreaga perioada de desfășurare a prezentului contract.
5.5. HipatiaS.R.L. depune toate eforturile pentru a oferi permanent accesul la serviciile www.digitali.ro, dar nu putem promite că va fi perfect. Prin urmare, nu putem garanta ca site-ul Digitali.ro va fi disponibil neîntrerupt sau fără erori. Perioada de disponibilitate nu include perioadele de mentenanță anunțate în prealabil prin email sau în cadrul serviciului, însă include acele perioade de mentenanță neanunțate. Ca atare, având în vedere dependența serviciilor oferite de accesul la Internet, posibilele limitări tehnice și de sistem ce pot apărea, Hipatia S.R.L. iși asumă o obligație de diligență în ceea ce privește disponibilitatea serviciilor. Dacă Clientul nu a avut posibilitatea accesării serviciului din motive imputabile Hipatia S.R.L. pentru o perioadă mai mare, acesta poate cere doar rambursarea proporțională a abonamentului plătit pentru perioada în care serviciul nu a fost disponibil.
5.6. De asemenea, Hipatia S.R.L. depune toate eforturile rezonabile pentru asigurarea confidențialității datelor primite de la Client și introduse în contul de utilizator sau folosite în aplicațiile Hipatia S.R.L.
6. Drepturile și obligațiile părților
6.1. Drepturile si obligațiile Clientului
6.1.1. Clientul este unicul responsabil pentru întreg conținutul existent în contul său sau pentru orice încălcare a legii sau a drepturilor unei terțe persoane.
6.1.2. Clientul se obligă să folosească serviciile Hipatia S.R.L în deplină legalitate și cunoscând dispozițiile legale in vigoare cu privire la activitatea pe care o desfășoară.
6.1.3. Se obligă să respecte în totalitate prevederile legale privind drepturile de autor și protecția datelor cu caracter personal în ceea ce privește datele introduse în sistem.
6.1.4. Își asumă întreaga răspundere pentru crearea, personalizarea și administrarea platformei de ecommerce pusă la dispoziție de Hipatia S.R.L.
6.1.5. Clientul va procesa datele cu caracter personal conform prevederilor legale în vigoare și are obligația de a respecta legislația în acest domeniu, iar Hipatia S.R.L. nu poate fi făcut responsabil pentru niciun fel de prejudicii sau încălcări ale drepturilor terțelor persoane.
6.1.7. Întelege și este de acord cu Termenii și Condițiile portalului www.digitali.ro:
6.2. Drepturile și obligațiile Hipatia S.R.L.
6.2.1. Hipatia S.R.L. asigură: – Accesul la platforma tehnică necesară pentru administrarea magazinului online pus la dispoziție prin intermediul platformei de ecommerce Digitali.
– Posibilitatea testării gratuite a serviciilor pe o perioada de 15 zile calendaristice. După expirarea acestei perioade serviciul devine inactiv, iar datele si contul de utilizator vor fi șterse automat în termen de 30 de zile calendaristice de la expirarea perioadei de testare. Clientul are posibilitatea de a cere ștergerea imediată a contului și a datelor acestuia, iar acest lucru se va realiza în maxim 3 zile lucrătoare.
– Asistența de luni pană vineri intre orele 09:00 – 17:00 prin email sau telefonic pentru probleme legate de platforma.
– Backup-ul săptămânal al datelor
– Conectarea la sistem de pe orice tip de dispozitiv cu acces la Internet, prin intermediul unui browser web
6.2.2. www.digitali.ro acționează ca un găzduitor pentru conținutul adăugat de Client, în condițiile Legii 365/2002 privind comerțul electronic. În acelasi timp, o parte limitată de date sunt stocate și pe calculatoarele Clientului. În schimb, datele nu sunt păstrate în browser sau pe mobil. Hipatia S.R.L. nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la contul de utilizator sau pentru activități ce pot compromite contul Clientului, și care nu se datorează culpei Hipatia SRL. În cazul în care Hipatia S.R.L. primește o notificare de la o autoritate oficială cu privire la existența unor servicii cu o aparență nelegală realizată de catre Client, își rezervă dreptul de a suspenda contul de utilizator sau bloca accesul la acesta.
6.2.3. Hipatia S.R.L. oferă un drept de utilizare (licenta) neexclusiva si nelimitata in timp ( limitarea in timp fiind condiționată doar de plata serviciului prestat către client în condițiile capitolului 4) și spațiu pentru folosirea aplicațiilor de pe site-ul www.digitali.ro.
6.2.4. Hipatia S.R.L. va șterge conturile gratuite ale membrilor Digitali care au deschis magazine pe Digitali dar nu le accesează timp de 4 luni.
6.2.5 Hipatia S.R.L. are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale și de a le face publice în mod agregat.
6.2.6 Hipatia S.R.L. , din considerente econimice de piață, îsi revervă dreptul de aprobare a statutului de membru gratuit Digitali și are dreptul de a aproba sau de a respinge produse / servicii . Este posibil să se solicite si diverse informații suplimentare.
6.2.7. Hipatia S.R.L. oferă opțional serviciul Barter Digitali, un schimb de produse sau servicii pe bază de puncte Digitali. 1 Leu de produse / servicii / vândute / cumpărate = 1 punct Digitali câștigat / cheltuit
6.2.8 Pentru a se specifica disponibilitatea de tranzacționare prin sistemul barter Digitali, clientul specifică cuvântul barter în titlul produsului / serviciului adăugat.
6.2.9 Nu se tranzacționează prin barter, prin puncte Digitali, serviciile sau produsele care nu au adăugat în titlu cuvântul barter.
6.2.10 Fiecare cont deschis pe platforma Digitali, oferă un portofel virtual pentru a trimite și a primi puncte Digitali.
6.2.11 Se pot aproba credite cu dobândă 0 % pentru achiziții cu puncte Digitali.
6.2.12 Punctele Digitali se pot folosi doar pe platforma Digitali. Nu se pot schimba in lei sau alte valute.
6.2.13 Hipatia S.R.L. își rezervă dreptul de a suspenda contul membrilor premium care după aproximativ 12 luni nu au un echibru de încasări – plați puncte Digitali
6.2.14 Abonamentul membru premium se plătește doar in lei. Dupa 12 luni, se poate plăti jumătate din abonament cu puncte Digitali.
7. Inregistrare, parole și responsabilități
7.1. Inregistrarea pe site-ul www.digitali.ro este gratuită. Accesul Clientului la anumite functionalitati din cadrul platformei e-commerce Digitali este permis doar Clienților ce au optat lunar pentru abonamentul membrului premium. Vă recomandăm să nu dezvăluiți nimănui parolele de acces.
7.2 Cu toate că depunem eforturi de a va proteja informația și de a folosi protocoale securizate de transmitere a informației (https), Hipatia S.R.L. nu poate asigura sau garanta securitatea informațiilor transmise de dumneavoastră către noi. Vă avertizăm așadar că orice informație trimisă către noi se va face pe propriul dumneavoastră risc.
7.3. Orice acces neautorizat la elementele ne-publice ale platformei de ecommerce sau accesul altor persoane în afara celor autorizate la un cont găzduit de noi reprezintă infracțiunea de acces fară drept la un sistem informatic și va fi sancționată conform legislației române în vigoare.
8. Răspunderea contractuală
8.1. Clientul garantează datele introduse și poartă întreaga responsabilitate pentru modalitatea și scopul în care utilizează serviciile puse la dispoziție de Hipatia S.R.L precum și modalitatea în care configurează sistemul de utilizatori ce au acces la contul Clientului și comportamentul acestora.
8.2. Clientul garantează informația pe care o furnizează către platforma de ecommerce și este singurul responsabil cu privire la prezentarea informațiilor într-un mod corect și complet, precum și cu păstrarea acurateții informațiilor sau a actualizării lor.
8.3. Hipatia S.R.L. nu poate fi răspunzător în cazul în care Clientul se folosește de aplicațiile și serviciile puse la dispoziție în scopuri ilegale, imorale sau contrare condițiilor și politicilor Hipatia.
8.4. Clientul este de acord că este singurul responsabil și va despăgubi Hipatia S.R.L. pentru orice pagubă, costuri sau limitări de profit care apar ca urmare a oricăror acțiuni frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul document Clientul înțelege și acceptă faptul că Hipatia S.R.L. va transmite datele acestuia către organele de anchetă, în cazul în care primește o cerere motivată de la o instituție publică autorizată.
8.5. Deși în fiecare moment face eforturi în vederea asigurării calității și corectitudinii mesajelor publicate în site, Hipatia S.R.L. nu poate garanta, expres sau implicit, în privința conținutului, a software-ului ori a produselor și serviciilor publicate sub egida sa. Hipatia S.R.L. nu își asumă răspunderea, în nicio situație, pentru nicio daună sau eroare pricinuită direct sau indirect, pentru nicio lipsă de profit directă sau indirectă (incluzând, dar fară a se limita la aceasta enumerare: daune pentru pierderea profitului, intreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizării sau a întreruperii utilizării ori a lipsei regularității informațiilor și serviciilor furnizate de site.
8.6. Hipatia S.R.L. nu garantează acuratețea, corectitudinea sau caracterul actual al informațiilor ori serviciilor furnizate de site.
9. Incetarea contractului
1. Prezentul contract încetează in următoarele cazuri:
2. Parțile convin de comun acord încetarea contractului;
3. Neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor contractuale de către una din părți;
4. Decizia unilaterală a uneia dintre părți, transmisă în scris celeilalte părți; recepția notificării de încetare trebuie să aibă loc cu minimum 30 zile calendaristice înainte de data stabilită pentru încetarea colaborării;
5. In caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragerea autorizației de funcționare a unuia din contractanți.
6. In caz de neplată a abonamentului membrului premiumin condițiile capitolului 4
7. In situația prevăzută la 11.3 8. In situația prevăzută la 6.2.4
10. Exonerarea de răspundere
10.1.Hipatia S.R.L. nu va răspunde pentru niciun prejudiciu material sau moral, orice pagubă sau costuri ce pot interveni din intârzierea plăților ce sunt în sarcina Clientului, precum și încălcarea de către acesta a oricăror obligații legale dacă nu sunt din vina Hipatia S.R.L..
11. Confidențialitate
11.1. Nici una din Parțile contractante nu are dreptul, fară acordul scris prealabil al celeilalte Părți: 1. De a face cunoscută orice informație confidențială unei terțe părți, în afara acelor persoane implicate în derularea și executarea contractului;
2. De a utiliza orice informație confidențială sau la care are acces în perioada de derulare a contractului, în alt scop decât acela de a-și executa obligațiile asumate. Toate informațiile confidențiale trebuie marcate ca atare de partea care le invocă a fi confidențiale.
3. Să aducă acuzii publice sub orice formă față de cealaltă parte, obiectul contractului, persoanelor afiliate parților sau oricare alți parteneri declarați sau despre care a luat la cunoștință de la momentul negocierii și până la încetarea contractului.
11.2. Restricția prevăzută anterior nu va fi aplicabilă dacă:
1. Informația era cunoscută parții contractante înainte ca ea să fi fost primită în executarea prezentului contract.
2. Informația era accesibilă publicului;
3. Partea în cauză a fost obligată în conformitate cu dispozițiile legale să dezvaluie informațiile respective.
11.3 Încălcarea oricărora dintre obligațiile prevăzute la cap 11 duce la încetarea imediata de drept a contractului, fară somație sau trecerea vreunui termen și fară intervenția instanțelor de judecată. Persoana vinovată nu poate solicita nicio dauna de la partea care a invocat încetarea contractului țn condițiile prezentului paragraf.
12. Forța majoră
12.1. Forța majoră exonerează de răspundere părțile, în cazul neexecutării parțiale sau totale a obligațiilor asumate prin prezentul contract. Prin forța majoră se înțelege un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, apărut după încheierea contractului și care împiedică părțile să execute total sau partțal obligațiile asumate.
12.2. Partea care invocă forța majoră are obligația să o aducă la cunoștința celeilalte părți, în scris, în maximum 5 zile de la apariție.
12.3. Partea care invocă forța majoră are obligația să aducă la cunoștința celeilalte părți încetarea cauzei acesteia în maximum 15 zile calendaristice de la încetare.
12.4. Dacă aceste împrejurări și consecințele lor durează mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunța la executarea contractului pe viitor. În acest caz, nici una din părți nu are dreptul de a cere despăgubiri de la cealaltă parte, dar ele au îndatorirea de a-și onora toate obligațiile până la această dată.
13. Legea guvernantă
13.1. Drepturile și obligațiile părților impuse de prezentul contract, precum și toate efectele juridice pe care acesta le produce vor fi interpretate și guvernate de legea română în vigoare.
13.2. Orice litigiu care are ca obiect acest contract va fi soluționat pe cale amiabilă, iar în cazul în care soluționarea amiabilă nu este posibilă va fi adus spre soluționare în fața unui arbitru. În condițiile în care părțile nu cad de acord asupra numirii unui arbitru în termen de 15 zile calendaristice de la notificarea litigiului, competența va reveni instanțelor de judecată competente din Cluj Napoca.
14. Dispoziții finale
14.1. Părțile declară ca au negociat toate clauzele prezentului contract și acestea sunt acceptate în mod expres prin semnarea contractului, orice întelegere anterioară neproducând efecte juridice între acestea.
14.2. Prezentul contract poate fi modificat numai prin acordul părților prin încheierea unui act adițional la prezentul contract.
14.3. Orice notificare către Hipatia S.R.L. trebuie trimisă electronic la adresele de email office@digitali.ro .
Termeni si conditii Digitali barter marketplace ( DBM )
Despre DBM
Platforma DMP este sistemul prin care membrii DBM își afișează propriile produse pe digitali.ro, alături de produsele vândute direct de catre digitali.ro. Clienții pot comanda simultan, atât produse digitali.ro, cât și produse din oferta oricarui membru DMP.
Condițiile comerciale, taxele de livrare, politica și taxele de retur, precum și garanțiile produselor pot fi diferite pentru fiecare membru. Acestea sunt afișate pe pagina dedicata partenerului. De asemenea, acestea nu sunt aceleași cu cele care însoțesc produsele vândute direct de către digitali.ro.
Cum comand
Ca sa poti comanda produse vândute de către membrii DBM, trebuie sa iți creezi cont de client pe site-ul domo.ro (https://www.digitali.ro/contul-meu)
Digitali nu solicită comisioane pentru produsele / servicile oferite de membrii DBM și nu este răspunzătoare sub nicio formă pentru tranzacțiile membrilor DBM.
Produsele ofertate de membrii DBM pot fi comandate atât online pe digitali.ro căt și telefonic pe pagina membrului DBM. Livrarea gratuită este doar o recomandare DBM și poate să fie compensată prin pretul produsului.
Produsele oferite de membrii DBM prin sistemul de barter Digitali, se pot comanda doar online pentru a cuantifica punctele Digitali.
1 punct Digitali câștigat / cheltuit = 1 leu de produse / servicii / vândute / cumpărate
Numele ( titlul ) produsului / serviciului adăugat de membru, trebuie să conțină și cuvântul barter pentru a specifica disponibilitatea de tranzacționare prin sistemul barter Digitali.
Procesul de comandă online este cel standard: odată ce ai găsit produsul dorit, apasă pe butonul „Adaugă în coș”. La adăugarea produselor în coș, vei fi direcționat automat în pagina coșului de cumpărături, unde ai posibilitatea sa revezi lista produselor, să actualizezi cantitatea sau sa renunți la unul sau la toate produsele selectate.
Anularea comenzii
Comenzile se pot anula dupa cum urmează:
- la solicitarea Clientului, exprimata anterior expedierii/livrarii, acesta va comunica decizia membrului DBM după ce va primi mesajul de confirmare a comenzii;
- din motiv de lipsă stoc, membrul DBM va contacta și va anunîa clientul cu privire la motivul anularii comenzii.
Modalități de plată
Produsele ofertate de membrii DBM pot fi comandate și plătite prin ramburs. Pentru plata ramburs, vei plăti separat fiecare factura în momentul in care ți se livrează produsele respective, iar plata se va face catre curierul care efectueaza livrarea.
Livrarea produselor achizitionate de la membrii MP se face direct de către acestia, exclusiv prin curier rapid.
Documentele aferente produselor achiziționate de la membrii noștri (factura, certificat de garantie, etc) sunt livrate de către membru împreuna cu produsele comandate.
În cazul în care vei comanda simultan produse de la digitali.ro și alți membrii, vei primi câte un colet separat de la digitali.ro și fiecare membru.
Service și garanție
Pentru fiecare produs care beneficiază de garanție vei primi la livrare un certificat de garanție cu toate detaliile centrului de service care asigura reparațiile pe durata termenului de garanție.
Garanția produselor achiziționate de la membrii DBM este asigurată de către membrul care a vândut produsul sau de către centrul de service autorizat al producătorului, după caz.
Retur
Membrii din DBM au obligația legală să accepte returul produselor în 14 zile de la livrare. Indiferent de motivul returnării produselor, clienții vor returna produsele la adresa de retur comunicata clientului de către membrul DBM.
Clientul va notifica membru MP de intenția de a se retrage din contract unilateral.
ANEXA PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Contract prelucrare date personale Operator (Beneficiar) – Imputernicit (Hipatia S.R.L.)
Prezenta Anexa prevede regulile specifice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal trimise de către Beneficiar, în calitate de Operator, către SC Hipatia SRL, în calitate de Împuternicit în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (denumit in continuare „GDPR”), ca și orice legislație națională subsecventă cu privire la domeniul protecției datelor cu caracter personal.
Părțile au convenit încheierea prezentei Anexe, parte integranta din Contract, prin care se stabilesc următoarele:
1. Definiții
În cuprinsul acestei anexe termenii folosiți vor fi interpretați în conformitate cu GDPR, iar acolo unde este cazul, termenii folosiți vor avea definițiile stipulate de art. 4 din GDPR.
2. Obiectul prelucrării
Obiectul prelucrării datelor personale îl reprezintă prelucrarea de către Împuternicit a datelor personale trimise de către Operator în scopul furnizării serviciilor stipulate în contractul principal de servicii Digitali.ro. Persoana împuternicită va acționa doar în baza instrucțiunilor/solicitărilor scrise ale operatorului.
3. Tipurile de date cu caracter personal care fac obiectul prelucrării
3.1. Datele personale puse la dispozitie de către Operator prelucrate în temeiul acestui contract sunt:
a) Date personale: nume si prenume, adresa de email, telefon, adresa. În functie de dorința Operatorului, se colectează și date cu caracter special: cont bancar, CNP, seria si numărul actului de identitate;
b) Utilizator de email, parole, adresele de email pe care se transmit informații.
3.2 Categorii de persoane vizate sunt:
– angajați ai Operatorului
– clienți ai Operatorului
4. Durata prelucrării
4.1. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pe întreaga perioada de timp cât Contractul încheiat între părți va fi in vigoare.
4.2. Datele cu caracter personal trebuie păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depăsește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele; datele cu caracter personal pot fi stocate pe perioade mai lungi în măsura în care acestea vor fi prelucrate exclusiv în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istoricî ori în scopuri statistice, în conformitate cu Art.89/Alin.(1) din GDPR, sub rezerva punerii în aplicare a măsurilor de ordin tehnic și organizatoric adecvate prevazute în GDPR în vederea garantării drepturilor și libertaților persoanei vizate („limitări legate de stocare”).
6. Categoriile de persoane vizate. Dreptul de proprietate asupra datelor cu caracter personal
6.1. Categoriile de persoane vizate sunt:
a) angajați ai Operatorului;
b) clienți ai Operatorului.
6.2. Operatorul este și va rămâne proprietarul datelor cu caracter personal ce fac obiectul prezentei Anexe.
7. Sub-împuterniciți
7.1. Pentru sub-imputerniciti viitori, Împuternicitul primește o autorizare generală de a subcontracta cu orice alt furnizor din U.E., EEA sau tară cu nivel adecvat de protecție recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, care este necesar pentru anumite părți ale procesarii datelor conform prezentului contract care oferă un nivel de securitate adecvat, cel puțin la nivelul prezentului contract. Această autorizare include obligația de informare a Operatorului, printr-un mesaj prin contul de pe site-ul Împuternicitului sau prin email. Operatorul are posibilitatea de a formula obiecții în termen de 2 (doua) zile lucrătoare.
7.2. De asemenea Împuternicitul poate trimite datele prelucrate de Operator către alți imputerniciți ai Operatorului (cum ar fi de exemplu procesatorii de plăți) doar dacă există un contract intre Operator și acești alți împuterniciti, ca și cererea Operatorului către Digitali de a trimite datele către acest împuternicit.
8. Drepturile și obligațiile Operatorului
8.1. Drepturile și obligațiile Operatorului sunt următoarele:
a) Dreptul să primeasca informații de la Împuternicit sau să verifice prin auditor mandatat dacă Împuternicitul are și pune în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să respecte cerințele prevaăute de GDPR; verificarea va avea loc în baza unei notificări scrise prealabile, transmisă cu cel puțin 14 (paisprezece) zile lucrătoare înainte de efectuarea verificării;
b) Dreptul să primească asistența din partea Împuternicitului, în special pentru îndeplinirea obligației sale de a răspunde cererilor persoanelor vizate cu privire la exercitarea drepturilor lor prevăzute de GDPR;
c) Dreptul de a face obiecțiuni cu privire la alți sub-împuterniciti conform art. 7.1;
d) Să respecte obligațiile sale conform GDPR în calitate de Operator cu privire la datele cu caracter personal colectate sau prelucrate de Împuternicit, pe seama sa;
e) Obligația de a face informarea persoanelor vizate conform GDPR, inclusiv în ceea ce privește informarea cu privire la prelucrarea datelor de către Împuternicit în temeiul acestui contract;
f) Obligația să raspundă exclusiv de stabilirea temeiului legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ce face obiectul prezentului contract;
g) Obligația de a implementa măsuri tehnice și organizatorice adecvate conform GDPR, inclusiv securizarea transferului datelor de la persoanele vizate către Împuternicit;
h) Operatorul întelege că din momentul ștergerii datelor după încheierea prestării serviciilor de către Împuternicit conform obligațiilor GDPR și a art. 9 a acestei anexe, datele nu mai pot fi recuperate și este întreaga responsabilitate a Operatorului să se asigure că și-a făcut o copie completă a acestora;
i) În toate situațiile în care Operatorul este cel care trebuie să execute o obligație, cum este, spre exemplu, informarea persoanei vizate cu privire la încălcarea securității datelor cu caracter personal, Împuternicitul nu poate fi ținut de inacțiunile Operatorului din sfera acelei obligații.
9. Drepturile si obligațiile Împuternicitului
9.1. Împuternicitul și inclusiv sub-împuterniciții Digitali.ro se obligă fața de Operator să se conformeze și să demonstreze conformitatea cu principiile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, după cum urmează:
a) Obligația să informeze Operatorul, în cazul în care, în opinia Împuternicitului, o instrucțiune încalcă GDPR și/sau altă dispoziție legală privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
b) Obligația să asigure securitatea datelor cu caracter personal prelucrate în numele Operatorului în conformitate cu art 32 din GDPR;
c) Obligația de a informa Operatorul fară întârzieri nejustificate de o încălcare a securității datelor personale ale Operatorului pe parcursul prelucrării realizate de către Împuternicit;
d) Obligația de a asista Operatorul cu toate informațiile necesare în vederea notificării, dacă este cazul, către Autoritatea competentă pentru încălcarea securității datelor, dar fară a se substitui Operatorului în obligația sa de notificare;
e) Obligația de a acorda asistență Operatorului să asigure respectarea obligațiilor prevăzute la articolele 32-36 din GDPR;
f) Obligația de a asista Operatorul pentru soluționarea cererilor persoanelor vizate sau de a transmite Operatorului orice cerere primită de la persoanele vizate, în legatură cu datele personale care au fost colectate și prelucrate de Împuternicit, în termen de maxim 5 (cinci) zile calendaristice de la primirea acesteia. Aceasta asistență nu se aplică în situația în care Operatorul are deja în instrumentele tehnice furnizate de către Împuternicit posibilitatea de a soluționa direct cererea persoanei vizate (de ex. Dreptul la acces – unde Operatorul are deja toate informațiile cu privire la ce date colectează);
g) Obligația să nu transmită date cu caracter personal și/sau informații confidențiale, ce pot fi date cu caracter personal, despre care a luat cunoștință în timpul executării contractului;
h) Obligația să asigure instruirea personalului autorizat să prelucreze datele cu caracter personal, cu privire la confidențialitatea acestor date;
i) Obligația să includă obligații de confidențialitate către angajați și sub-împuterniciți;
j) Dreptul să dezvăluie anumite date cu caracter personal în virtutea unei obligații legale sau a unei alte condiții prevăzute de legislație la solicitarea unei autorități, instituții publice sau instanțe judecătorești.
k) Dreptul de a recruta sub-împuterniciți conform art. 7 sau în situația în care a primit aprobare din partea Operatorului;
l) Dreptul la acoperirea costurilor generate de asigurarea asistenței Operatorului, de către Operator, în situațiile prevăute de GDPR conform art. 8, dacă acestea depăsesc costul lunar al serviciilor prestate de către Împuternicit;
m) Dreptul de a folosi informații statistice anonimizate ca urmare a activităților prestate ca urmare a acestui contract sau a întregii sale activități;
n) Obligația de a șterge toate datele colectate ca urmare a acestui contract în calitate de Împuternicit în termen de maxim 6 (șase) luni de la încetarea contractului dintre cele două părți;
o) Împuternicitul nu poate stabili scopuri sau mijloace de prelucrare a datelor cu caracter personal, acestea fiind stabilite exclusiv de către Operator.
10. Raportarea încălcării securității datelor cu caracter personal
10.1. Împuternicitul se obligă să notifice Operatorul orice încălcare a securității datelor cu caracter personal, în termen de 24 (douăzecișipatru) de ore de la data la care a luat la cunoștintă de existența acesteia și să transmită Operatorului un formular pentru raportarea încălcării, furnizând acestuia cât mai multe informații despre respectiva încălcare a securității datelor cu caracter personal.
10.2. Împuternicitul garantează ca va informa Operatorul despre orice evoluții noi legate de incident și despre măsurile pe care le ia in legătură cu acesta, consultând Operatorul, pentru a limita consecințele incidentului și pentru a preveni reapariția acestuia.
10.3. În ceea ce privește fiecare încălcare, Împuternicitul va ajuta Operatorul în orice mod, care va include furnizarea de informații suficiente, precum și sprijin în investigațiile efectuate de către autoritatea de reglementare, cu scopul de a remedia și de a investiga încălcarea, de a preveni viitoare incidente, de a limita impactul incidentului asupra părților implicate și/sau a limita prejudiciul produs Operatorului, ca o consecință a încălcării securității.
10.4. Fară a aduce atingere celor de mai sus, Împuternicitul este obligat să mențină o listă a fiecărei încălcări a datelor cu caracter personal. Lista va fi trimisă către Operator la prima solicitare a acestuia, în termen de 24 (douăzecișipatru) de ore, în măsura în care se referă la datele cu caracter personal prelucrate de către Împuternicit în numele Operatorului. În acest sens, Împuternicitul se obligă ca listele trimise Operatorului sunt complete și corecte.
11. Limitarea răspunderii
11.1. Operatorul este de acord sa exonereze Împuternicitul de orice răspundere pentru pagubele ce ar putea decurge din:
a) nerespectarea contractului din cauza unor evenimente ce exced oricărei răspunderi a Împuternicitului;
b) respectarea instrucțiunilor Operatorului sau nerespectarea instrucțiunilor Operatorului justificată în prealabil printr-o notificare referitoare la nelegalitatea ei;
c) lipsa sau vicierea acordului persoanelor vizate sau a utilizării unui temei legal greșit de către Operator;
d) nerespectarea contractului din cauza unor acțiuni ale Operatorului.
12. Interpretarea clauzelor și a termenilor prezentei Anexe. Clauzele standard
12.1. Toate clauzele prezentei Anexe se vor interpreta în spiritul și conform definițiilor menționate la Articolul 1.
13.2. Clauzele standard ce urmează a fi emise în aplicarea GDPR de către Comisia Europeana și, după caz, de autoritatea de supraveghere competentă, devin parte integrantă a prezentei Anexe, fiecare Parte având obligația de a lua la cunoștință aceste prevederi, inclusiv cu referire la modificările ulterioare.
13. Autoritatea de Supraveghere
13.1. Părțile agreează ca autoritatea de supraveghere convenită este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
14. Alte prevederi
15.1. Raportarea oricărui incident de încălcare a securității datelor cu caracter personal se realizează pe office@digitali.ro sau pe adresa sediului social a Digitali.ro, menționata în Contract.
Aceasta Anexa privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal a fost încheiată în limba română, prin semnătura digitală.
POLITICA DE UTILIZARE COOKIE
ACEST WEBSITE FOLOSEȘTE COOKIE-URI.
Acest website foloseste cookie-uri. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie. Acest website folosește cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecaruia.
Aceste cookie-uri pot proveni de la următorii terți: Adwords, Google Analytics, Google.com, Facebook.
CE ESTE UN COOKIE?
Un „Internet Cookie” (termen cunoscut și ca „browser cookie” sau „HTTP cookie” sau pur și simplu „cookie”) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Microsoft Edge, Chrome) și este complet „pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard-disk-ul utilizatorului). Un cookie este format din 2 părți: numele și continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existență a unui cookie este determinată; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul îl poate accesa din nou în momentul în care un utilizator se întoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.
CUM POT OPRI COOKIE-URILE?
Utilizatorii își pot configura browserul să respingă fișierele cookie. Dezactivarea și refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite secțiuni / pagini impracticabile sau dificil de vizitat și folosit (de exemplu: completarea unui formular). Mai multe informații despre cookie-uri puteți găsi pe site-ul www.allaboutcookies.org sau www.youronlinechoices.com/ro
UTILIZĂM COOKIE-URILE ÎN URMĂTOARELE SCOPURI:
Cookie-urile necesare – aceste cookie-uri sunt necesare pentru a putea utiliza câteva funcții importante pe site-ul nostru, cum ar fi conectarea. Aceste cookie-uri nu colectează informații personale.
Cookie-uri de funcționalitate – aceste cookie-uri oferă funcționalitate care face ca utilizarea serviciului nostru să fie mai convenabilă și face posibile caracteristici mai personalizate. De exemplu, aceștea ar putea să-și amintească numele și adresa de e-mail în formularele de comentarii, astfel încât nu trebuie să reintroduceți această informație data viitoare când faceti un comentariu in sectiune de blog a site-ului.
Cookie-urile de analiza – aceste module cookie sunt utilizate pentru a urmări utilizarea și performanța site-ului web și a serviciilor noastre
CUM ELIMINĂM COOKIE-URILE
Puteți elimina modulele cookie stocate în computer prin setările browserului. În mod alternativ, puteți controla anumite module cookie terță parte utilizând o platformă de îmbunătățire a confidențialității, cum ar fi optout.aboutads.info sau youronlinechoices.com. Pentru mai multe informatii despre cookies, vizitati allaboutcookies.org.
Refuzul de a accepta cookie-uri nu înseamnă că nu veți mai primi/vedea publicitate online. În cazul în care utilizatorii nu sunt de acord cu folosirea cookie-urilor, trebuie sa își realizeze setarile de browser astfel încât sa blocheze salvarea cookie-urilor de pe site-ul mastershoes.ro și ale partenerilor cu care colaborăm.
CUM FOLOSIM DATELE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE
Noi folosim datele dvs. personale pentru a:
– furniza produsele și ofertele pe care le-ați solicitat; oferindu-vă elemente promoționale și comunicând cu dvs. în legătură cu aceste produse și servicii; comunicarea și interacțiunea cu dvs.; pentru a va notifica despre modificările aduse oricăror produse sau servicii.
– îmbunătăți experiența clienților;
– îndeplini obligaţii în conformitate cu legea sau contractul;
– rapoartele și statisticile interne ale companiei
Noi folosim datele dvs. personale pe motive legitime și cu consimțământul dumneavoastră.
Pe baza încheierii unui contract sau a îndeplinirii obligațiilor contractuale, vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:
– pentru a vă identifica;
– pentru a va furniza un produs sau pentru a trimite oferta de produse
– în vederea comunicării cu dvs fie în scopuri de vânzări sau facturare;
– în rapoartele și statisticile interne ale companiei
PE BAZA UNUI INTERES LEGITIM, PROCESĂM DATELE PERSONALE PENTRU URMĂTOARELE SCOPURI:
– gestionarea și analiza bazei noastră de clienți (comportamentul de cumpărare / vizitare și istoricul) pentru a îmbunătăți calitatea, varietatea și disponibilitatea produselor / serviciilor oferite / furnizate;
Atâta timp cât nu ne-ați informat, considerăm că prin a vă oferi produse / servicii care sunt similare sau identice cu comportamentul dvs. din istoricul de cumpărare / de navigare, este interesul nostru legitim.
VOM PROCESA DATELE DVS. PERSONALE ÎN URMĂTOARELE SCOPURI:
– pentru a vă trimite buletine informative și/sau oferte in diferite campanii de email marketing (newsletter);
– pentru alte scopuri pentru care v-am cerut acordul dvs;
Noi procesam datele dvs. personale pentru a indeplini obligatiile care decurg din lege si / sau pentru a folosi datele dumneavoastră personale pentru optiunile prevazute de lege. Ne rezervăm dreptul de a anonimiza datele personale adunate și de a utiliza astfel de date. Vom folosi datele în afara domeniului de aplicare al prezentei politici numai atunci când este anonimă. Salvăm informațiile dvs. de facturare și alte informații culese despre dvs. atât timp cât este necesar în scopuri contabile sau alte obligații care decurg din termene legale.
ACCES LA DATELE PERSONALE
Nu utilizam datele dvs. personale în relația cu companii terte, parteneri sau alte persoane din exteriorul companiei Hipatia S.R.L.
Nu vom dezvălui datele dvs. personale terților sau institutiilor publice decat atunci când suntem obligați din punct de vedere legal să facem acest lucru. Am putea dezvălui datele dvs. personale unor terțe părți dacă v-ați dat acordul sau dacă există alte motive legale pentru aceasta.
DREPTURILE TITULARILOR DATELOR PERSONALE
Celor care ne-au încredințat datele lor personale le mulțumim pentru încredere și le reamintim ca au dreptul în orice moment să:
– Solicite o copie a datelor deținute de noi, copie care le va fi furnizata în maxim 30 de zile conform regulamentului European
– Să solicite actualizarea/corectarea datelor în cazul în care acestea au fost furnizate greșit sau au suferit modificări în timp
INFORMAŢII DE CONTACT ALE AUTORITĂȚII DE SUPRAVEGHERE
Website: http://www.dataprotection.ro/
Email: anspdcp@dataprotection.ro
Telefon: +40 21 252 5599