Digitali » Blog » Statistici de căutare Google 2022

Statistici de căutare Google 2022

Explorarea unor statistici de căutare Google ne poate ajuta să înțelegem mai bine compartamentul utliizatorilor, tendințele de căutare precum și modul de optimizare a website-urilor.

Datorită motoarelor de căutare, avem o imensă cantitate de informație la un singur clic distanță. Este greu de imaginat cum era viața înainte de un acces așa de ușor la informații. Putem spune ca Google a devenit sinonim cu Internetul.

Nu este o surpriză că motorul de căutare Google a devenit cel mai vizitat site din lume. De exemplu, conform similarweb, Google a fost vizitat in decembrie 2021 de 89,3 miliarde de ori. Conform GS Statcounter, în ianuarie 2022 Google deținea 91,9 %  din piața motoarelor de căutare.  Bing deține 2,88 %, Yahoo 1,51 %, Yandex 1,27 % și Baidu 1,16 %. În fiecare zi, miliarde de utilizatori se bazează pe Google, pentru a-și efectua căutările, pentru a căuta soluții la probleme lor. Google este popular și pentru alte servici pe care le oferă ca Gmail, serviciul de e-mail, Google shopping sau ca platformă video si de imagini.

Statistici Google
Statistici de căutare Google

Cele mai recente date, arată că Google procesează 99.000 de căutări pe secundă, peste 8,5 miliarde de căutări pe zi.

Am devenit dependenți de Google.  Apelăm la Google să ne ofere soluții la probleme noastre de mai multe ori pe zi. Conform  Moz 2019, 84 % dintre participanții unui sondaj au declarat că folosesc Google, mai mult de 3 ori pe zi.

Statistici de căutare Google extrem de utile

Google este un punct de plecare pentru aproape jumătate din căutările de produse. Conform Jumpshot 2018, 46 % din căutările de produse încep pe Google. Conform unor date mai recente, Amazon depășește Google la capitolul căutări de produse. Acest aspect este util pentru marketing, pentru a înțelege mai bine mecanismul achiziților, al modului în care se poate influența decizia de cumpărare.

Conform unui sondaj efectuat de Searchengineland in 2018, 90 % dintre participanți au declarat că probabil vor face clic pe primul set de rezultate. Sunt șanse mai mari să se schimbe interogarea, în loc să se treacă la a doua pagină.

Același sondaj, arată că 60 % dintre utilizatori de telefonie mobilă, au declarat că este foarte probabil să facă clic pe primele două sau trei rezultate de căutare.

Este clar că Google continuă să domine piața motoarelor de căutare.  Google, această țintă mereu în miscare, poate să fie înțeleasă ceva mai bine prin diverse cărti,  cursuri sau site-uri de specialitate.

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Shopping Cart