Conținutul în SEO este necesar dar nu este suficient. Ori de căte ori creezi conținut pentru un website,întreabă-te întotdeauna, ce valoare are acest conținut pentru utilizator. Scopul principal al motorului de căutare Google este de-a oferi utilizatorului rezultate utile și relevante utilizatorului.
Algoritmul de căutare a lui Google analizează milioane de site-uri și returnează website-urile pe care le crede cele mai relevante. De exemplu, dacă cineva caută laptop Dell, Google va returna site-uri care conțin cuvintele laptop si Dell. Sigur că vor fi foarte multe site-uri dar Google va returna site-uri importante, de mare calitate care respectă o multitudine de condiții cum ar fi, de exemplu, că site-ul se încarcă rapid, nu are greșeli de ortografie, gramatică.
Dacă conținutul site-ului este necorespunzător, Google nu va returna site-ul chiar dacă conține cuvintele laptop și Dell. Deci, avem nevoie de conținut de înaltă calitate pentru a ieși în evidență. Un instrument excelent pentru analiza continutului site-ului tău este Google Search Console
Idei pentru Conținutul în SEO
O metodă bună pentru a obține idei pentru conținut este studierea concurenței. Trebuie doar să vezi despre ce au scris și să alegi pur și simplu idei care îți plac, care par mai interesante.
O altă strategie pentru a obține idei pentru conținut este de a folosi cuvinte cheie legate de întrebări. Indiferent de industria în care activezi, există mii de întrebări care sunt relevante pentru produsul sau serviciul pe care-l oferi.
O altă metodă grozavă pe care o poți utiliza pentru a obține idei este să te abonezi la bloguri legate de domeniu tău de activitate. Vei primi poate e-mailuri săptămânale sau lunare. Dar aceste e-mailuri vor conține zeci de idei pe care le poți dezvolta pentru conținutul tău web.
Misiunea Google este să ofere cele mai bune rezultate de căutare pentru persoanele care caută informații. Google dorește ca conținutul pe care-l oferă să fie proaspăt și actualizat. Este bine cel puțin o dată pe lună, să creșteți dimensiunea site-ului cu cel puțin o pagină. Poți face acest lucru prin adăugarea unei noi postări pe blog. Acest aspect va arăta că iți pasă de site-ul tau iar Google te va premia printr-o poziționare mai bună în rezultatele lui de căutare.